2010年6月11日星期五

老師的提醒

6月11日

今日早上老師見我又韶陪柏宇食早餐後先走,於是出聲同我講,叫我唔好再甘樣.係走就即走,唔好拖拉,俾佢返學就係想佢獨立.否則日後我生左會仲辛苦.甘老師所講都啱.唯有狠心d啦.
到放學時,老師話我走後柏宇都好快收聲唔喊,自己食早餐,唔駛老師餵.仲教我要有自主權,適當合理地俾佢選擇.唔好太就柏宇,唔要同佢講條件.老師仲舉例:如柏宇話想食炸雞翼,甘我唔想俾甘熱氣野佢食,於是就可以將當晚煮左既餸,如有菜,排骨,紅羅白,魚...話佢知可以俾佢揀2樣,甘樣係我決定範圍內,既可唔俾佢食唔健康既野,又俾左選擇佢.甘先叫適當選擇.
我真係要好好記住,要拎返個主導權,唔好俾柏宇牽住鼻子走.仲要時刻提醒自己要有耐性,唔好成日發脾氣,否則日後b女出世,我忟時又會無啦啦發左個囝脾氣,甘就對佢唔公平啦.

1 則留言:

donna t 說...

其實老c無講錯, 之前我咪教左你咁做囉, 比佢2揀1, 只不過老c既例子係4揀2之嘛...