2010年6月16日星期三

堅持後的成功

6月16日

昨晚都係無俾片片柏宇,佢都係唔肯去大便,daddy就話不如俾佢用埋先介,我堅持唔放棄,大不了有咩事去醫院.
無人幫到自己,就要靠自己架啦.反正柏宇介唔介到,到頭來都係我去takecare佢,介到我生之後咪輕鬆d囉.佢急就一定忍唔到要去痾架啦.我唔堅持就一定前功盡廢.昨晚都係3:00叫佢尿尿,又係話無,之後我一扎醒就問佢痾唔痾,佢答我唔痾就再提佢唔好癩尿喎,如是者一晚都問左幾次,到7點鐘,我就計過佢有可能會忍得太耐,於是整醒佢一定要佢痾尿,佢c都唔肯係痰罐痾,要去廁所,甘我等左一陣,一定要佢痾左先放佢出去,點知佢痾完話唔瞓,甘我見佢第一次無整濕床仔,又肯去痾,唯有陪佢一齊玩,唔瞓囉.以表示讚賞佢甘叻仔.否則佢成功做到我既要求,但我又當係應份,佢可能會唔開心架,下次就唔會再做架啦.
另外佢今日係第三日無去便便啦,今早食完早餐話肚痛都唔去,之後c要片片,我知佢真係好急啦,都企硬只能揀痰罐/廁所,最後佢坐完痰罐,再坐廁所,又話坐返痰罐,結果痾左一大舊,佢做得到啦,可能我一次過要佢適應係好殘忍,不過想佢進步,唯有做衰人啦.不過之後都唔夠10分鐘,佢話好凍,又肚痛,叫我關冷氣,我就知佢未痾清,佢都即時要求再去痾,痾完唔夠10分鐘,又要第三次要求再痾,今次係好爛既,甘佢痾完後終於話唔痛啦,舒服晒啦.
而我都承諾任佢買一份玩具.大家辛苦後有成果都係值得既.

沒有留言: