2010年2月21日星期日

年初一

2月14日

今日一早去左契婆家拜年,之後去左太嫲家拜年,今日天氣都ok,無咩落雨,只係有少少凍,今日都專登著左一早買左既連衣裙,再襯紫色襪褲,本來著平底鞋,不過亞邦話唔好睇,唯有著左對早前買落有少少踭既boot啦,仲以為今年無得著添,因為有左bb,唔好著有踭鞋麻.甘依家老公批准,我無有怕啦.佢仲讚我今日靚添,連太嫲都話我平日唔打扮,今日著得好靚,甘多人讚,甘即係真係靚啦.夜晚係奶奶屋企食完飯,老公仲親自幫我除鞋著鞋添,諗極都唔明點解甘好服侍,終於忍唔住問佢,佢竟然話驚我辛苦喎,吓,我第一胎夠辛苦囉,又唔見有d甘既待遇.平時都係自己著架啦,真係唔明d男人諗咩架.唔通今日靚得滯,佢嚇到傻左?

祝各位新年快樂,身體健康,心想事成.日日都笑口常開.

沒有留言: