2010年2月8日星期一

柏宇3歲生日快樂(36個月大)

2月7日

今日天氣十分差,狂風大雨,今日我地要去嫲嫲家團年,當埋幫柏宇慶祝生日,我地一早訂左個一磅什果蛋榚,
仲寫埋pakyu happy birthday,由於不太方便,所以今次無整糖水啦.到下午時份,大伯佢地一家話唔來食飯了,因為大伯唔舒服,甘只有我地一家,爺爺嫲嫲,三叔,表姑媽,今晚好多餸,但柏宇只食2啖飯就話飽啦,
好在都飲左半碗湯,到食生日蛋榚時,佢就好開心甘跳高拍手,話好開心,仲話要食蛋榚及士多啤梨,真係俾佢激c,食飯就話飽,但又可以食得落蛋榚,結果佢自己食左2件蛋榚呀.走時仲識逐個say goodbye,又叫人地等埋佢,氹到個個都好開心.晚上回家同佢講,話daddy mammy祝佢生日快樂,身體健康,日日都開開心心,點知佢又識同人講返出來,話我生日快樂,我身體健康,俾佢笑c.希望佢大個囝,唔好成日扭計,聽教聽話啦.

沒有留言: