2009年8月1日星期六

柏宇氣管炎

8月1日

今早5點50分亞囝咳醒左,佢咳到好辛苦,自己仲坐起身喊(好似飲泣甘,唔係大吵大鬧)
我即時起身幫佢拍背,佢要出廳,我陪佢出去,之後佢咳順左,無甘辛苦,就返房瞓啦.
其實昨日都有甘既情況,有時咳到成個頭都紅晒,嚴重d既就會作嘔.
我覺得佢好似我之前甘樣,喉嚨癢到要咳到舒服為止.
甘我同奶奶商量後,決定睇定d先再去睇醫生.
今早10點我要去家長會,我到9:30am才叫醒柏宇,因為佢好攰呀.
即刻送佢去奶奶家,我再趕去家長會,結果一聽就3個鐘.早餐都未得閒食呀.
之後問左個僱主,今日下午要去佢家清潔3小時.因為佢上星期已經俾左工錢我啦.
今日都o左半個鐘俾佢,成6點先收工,返到奶奶家,佢話亞囝咳得好勁,
甘我本來諗住明天同佢睇醫生,諗下好似今日醫生收7:30pm,
於是快手食完飯坐的士去睇啦.早d去好過佢今晚要辛苦捱啦.
結果醫生話佢係氣管炎,抖氣有少少什聲.又要食抗生素啦.
真係用咩方法都要氹佢食晒為止先得,希望囝囝快d好返啦,咳真係好辛苦架.
我都剛經歷過,如果有得代佢病就好啦.

沒有留言: