2009年8月30日星期日

中學同學之約會

8月29日

今日約左好耐無見既中學同學janice同iris去九龍酒店食lunch buffut.
我都有over 10年無見過iris啦.佢地都無咩點變,仲係單身,只係我同donna生左小朋友.
今日好多野食,柏宇由開場食到收場.除左食左好多栗米外.仲食左豆腐花,布甸,窩夫,西瓜,雪榚.
我仲俾囝囝自己親手拎住支棉花糖去朱古力噴泉自己整添,之後仲加左七彩星星米及花生脆脆一齊食.
好靚又好味.佢可以自己整又食得開心.今餐每人$187.2,我覺得都好抵食.柏宇加我都值回票價啦.
又可以同型舊同學聚舊.穴你好難得架.真係好期待下次再gathering.
之後我地去左反斗城,今日買左個會發聲既槌仔,昊昊都買左個一樣既.仲係同色同款添.
今次無得爭啦.由於昊昊都攰啦.佢地就走啦.
甘我自己同柏宇去行sogo.行行下柏宇都瞓埋啦.我右手抱住佢,左手推車繼續shopping.
都好開心.好難得靜靜地行超市架.雖然之後連左手都抽住一袋物品.不過都好開心呢.遲d柏宇大左就唔要媽咪抱架啦.好好珍惜啦.

沒有留言: