2009年8月24日星期一

姑姑生日

8月24日

今日係姑姑生日,我及柏宇約左太嫲及姑姑去左荷李活既pizza hut食lunch慶祝
無見甘耐,太嫲都好好精神,行得食得.姑姑今日悉心打扮,仲噴左香水添.
我就因為預唔到時間,又搭錯車,結果遲左1個鐘先到,累到佢地坐左成個鐘,真係so sorry呀
今日我專登整左個cheese cake俾姑姑,幾個月前佢已book左話生日要食cheese cake
甘我今日幾趕都好,都一定要整埋拎去.由於今早清晨柏宇大喊又唔瞓,5:30am就起身,結果我陪佢到7點佢先瞓返,我個人都頭暈暈啦.曾經有諗過想偷懶唔整蛋榚架.
不過唔想姑姑失望,好在佢收到都好開心.姑姑仲買左d小禮物俾我,當回禮添,多謝晒呀.
我地食飽飽又行左一陣,甘就各自返家啦.
姑姑飯後仲打俾我,話我知,佢食完飯後仲食左1/4個cake,因為好味到唔停得口呀.嘻嘻...
佢俾我88分.太嫲仲好笑,未食就已經俾左我110分.仲同我講話好開心,因為有個孫女識整蛋榚,好叻.
我都好開心,有人甘欣賞我整既蛋榚.等我遲下得閒再研究其他款先.
至於柏宇,當然係眾人既開心果啦.佢把口簡直係氹c人呀.
成日講姑姑,生日快樂呀!我諗姑姑今日都好開心姐

沒有留言: