2009年8月7日星期五

2歲半啦(30個月大)

8月7日

今日柏宇2歲半啦,我今日亦要去醫院第三次照肺,一早7點幾就要叫醒囝囝去奶奶家啦.
因為我9點就要到醫院啦.
今日都好容易就搵到間醫院,仲見到玉器市場添,好得意.
今日照肺無花啦.不過醫生話我之前咳傷左肺膜,所以會有一段時間先會好返唔痛,
不過就唔駛再食藥啦.只係要2個月後再覆診即可.
睇完後去幫柏宇交學費.之後心血來潮入去探公公婆婆.因為daddy今晚唔返來食飯呀.
公公身體都ok,婆婆就好搞笑,因為佢又整左好多野食俾我食呀,
好似我剛係非洲返來無得食甘,一次過食晒一個月既野.
不過,我都真係好掛住婆婆整既野食呀.因為我少返去麻.
今晚仲有我至爰既炒米粉呀.總之樣樣都好味啦.
雖然我走時背襄係有少少重,不過都值得既.因為我仲可以食多2餐婆婆煮既餸呀麻.
婆婆,我好愛你呀.辛苦晒你呀,煮到身水身汗,我一定會食晒d野架.(骨頭及薯皮除外,難消化..嘻嘻)
次次返去都滿載而歸架.等我搵日都整餐俾婆婆食先.
今日最經典係柏宇當左婆婆係人肉梳化,不停叫婆婆俾瑤柱乾佢食,成個大爺甘,好好笑.
下次要記得影低佢先.等佢大個囝睇返,等佢知道婆婆幾錫佢呀麻.

沒有留言: