2009年6月26日星期五

返QE覆診

6月18日

今日請左半天假同囝囝返QE覆診,跟進下佢個心及身高體重
醫生今日幫柏宇BOOK埋3歲後做超聲波,去CHECK下個心既小洞是否已完全合埋.
不過囝囝今次CHECK既高度只有82CM及只重10.8KG,跟佢地個指標差少少,連細碼B既標準都達唔到. 可能亞囝已介奶,平時又唔多食正餐,依家己經每日俾一粒芝士佢食.當補充一杯奶.
另外醫生俾左6個有顏色既積木俾柏宇玩,問佢顏色,平時佢都唔多答,唔知係咪想醫生讚佢
佢有4個顏色用英文答,1個用中文答,餘下既YELLOW佢答PURPLE,不過我知佢識既,因為平時佢都將黃色叫PURPLE,紫色叫YELLOW.佢仲背3字經俾醫生聽,係甘SHOW OFF自己.
醫生亦都讚佢講野好叻,甘到佢2歲半時返健康院,講野方面應可PASS.
仲有當醫生整高佢件衫,用聽筒幫佢聽個心跳,呼吸時,佢一D都唔驚,仲好合作.
之後佢行去醫生度要醫生抱抱,我就話俾醫生知柏宇既意圖,
點知醫生聽完,仲俾佢玩,就係個聽筒啦.柏宇拎住聽筒,模仿醫生剛才既動作,
自己整高件衫自己攞聽筒放係心口左聽右聽,好鬼醒目.俾佢笑C
佢又唔怕羞,四圍去開醫生D柜筒,醫生又唔話佢,好好人.
不過最好係醫生肯免費幫我填左亞囝張健康狀況表,我問過學校,一般政府醫生都唔填,
要去私家醫生俾錢填.甘我今次又慳左百幾蚊啦.
今日睇完都12點幾,好趕,我仲再趕返去做實習呀.
又係忙碌既一天.

沒有留言: