2009年6月6日星期六

生日之海洋公園之旅

6月5日

生日快樂,今日係我既生日呀.
daddy一早plan左同我,柏宇,嫲嫲去海洋公園,
我記得我上一次去係未陀住柏宇既,即係3年前,
今次亦係柏宇第一次去海洋公園.今日天氣好熱,
我地8點起身,9點去坐車,因為10點正就開門啦.
由於我地有7折既飛,大人價都係$145.6,只需買daddy及嫲嫲既飛即可.
我仲整左芝士及蜜糖腸去入去食,又有麵飽,朱古力,水...
嫲嫲又帶左6只雞蛋及3個麥飽,好多野食呀.
我地入到去都係行晒山腳底既地方先,玩左旋轉木馬,小型摩天輪,
其中有個地方係可以俾人同鷹鵡影相,
甘我抱住柏宇埋去,點知佢想摸隻雀仔,人地即時stop佢,
呢個囝真係好大膽呀.
到坐纜車上山頂,我就將個囝交俾嫲嫲,因為我好驚呀.
亞囝見我驚到閤埋眼,佢就係度笑,佢係度食飽飽添.
足足10分鐘,終於可以落車啦.
我已經2隻手都濕晒啦.
我地去左海洋館,水母館...不過柏宇怕黑,一入去就要走,不停大叫
所以我同嫲嫲輪流抱住佢出去,唯有靠daddy影相睇啦.
lunch就食麥當勞,之後囝囝小睡左1個鐘,就睇海洋劇場.
柏宇全程行行企企,無睇過,之後再去行埋百鳥居,就回程啦.
總括今日柏宇都ok開心既,係熱d啦.佢都俾蚊咬左一啖,
已經用左蚊貼架啦,我仲用左double添,點知用左double既反而咬得最多,有成17啖呀,
無用蚊貼既,一啖都無,真奇怪.
另外話,今次去海洋公園,除左食lunch外,只買左一個拍手掌既糖俾亞囝,就無用過錢,
連小食都無買過,真係好經濟.買左2張大人飛,3大一小食既麥當勞,一個玩具,
埋單今日都係用左400左右.
晚餐我地返家煎牛排同整意粉.今晚10點幾就瞓晒啦.因為好攰呀.
講多樣野俾你地知啦.
柏宇今晚好搞笑,佢向我打小報告,話daddy曳曳呀.因為daddy鬧佢,佢咪話我知daddy曳曳囉
另外佢成日自己開房門,甘daddy叫佢入房前要敲門,佢真係出返去再敲門,等有人叫佢入去,佢才入,佢真係聽得明架,好叻仔呀.

ps: 今日收到婆婆,姨媽既電話恭賀,joyce,mandy,oliver既sms訊息,好多人都記得我生日架.

沒有留言: