2009年6月12日星期五

大扭計

6月10日

今日係第2日返全日學,今日好趕,因為我要送左囝囝去奶奶家,再行返去我家附近返學,
亞囝今早又好扭計,喊足一個鐘,點氹都扭,我又熱又趕時間,已好忟,於是打左佢pat pat1下,
佢大叫時我又大叫,一齊癲,終於可以氹到佢唔喊,唔嘔啦,上去嫲嫲家途中,柏宇仲不停問我野
點知去到嫲嫲家,佢又開始大叫大喊,扭計要我抱,甘我見仲有時間,就抱左10分鐘,嫲嫲就叫我狠心d放低佢,自己拿拿聲返學,我走左無耐,嫲嫲打俾我話我知亞囝己收左聲,食緊飽睇緊電視,
原來佢知我今日又成日陪唔到佢,於是就扭計,搵到個原因所在.下次都識應付.
嫲嫲話佢只要見唔到我,就唔會扭得甘利害.
有時佢講既野都啱既.我事後都怕自己,點解今早要大聲鬧佢,打佢.
不過當時真的好趕時間,所以人一急,就失去理智.
日後真的要三思三思.

沒有留言: