2009年6月8日星期一

再培訓之家務助理

6月8日

今日第一日開課,頭都痛埋,唔知係咪耐無返工返學,
有d唔多習慣,而且自己又係年紀最細既一個,不過好在亞sir講野生動,
先至無甘悶咋.由於今日返半日學,中午去接柏宇返家,
佢今日好扭計,成日發脾氣,又打人,同佢洗面不停嗌唔洗,
見我拎住條手巾,不停推我走,又唔肯瞓,結果俾我打左6大下pat pat
喊到cc下,平時佢自己喊夠就收聲,今日嫲嫲係度,就乘機咋嬌,亞嫲又就晒佢,
佢話點就點,甘樣我好難教架.所以拿拿聲返自己屋企,返家途中佢已經瞓左啦.
我自己湊慣,知佢係扭眼瞓, 平日俾個枕頭佢自己瞓既,一有其他人就野性,
不過唔怕,仲有幾個月就返學,到時等老師治佢啦.
最近2日,囝囝可以只穿底褲,一急尿就話'譚冠',我就即刻拎高個'譚冠'俾佢,
佢痾完仲拎住'咕咕'fing兩fing.這個動作係daddy教既,佢學得好快,
甘樣就減低d尿週圍滴啦.
其實柏宇好叻仔架,只係好臭脾氣,如果改到就perfect啦.

沒有留言: