2009年6月6日星期六

姑姑來探訪

6月4日

姑姑好有心,記得我明天生日,於是約我今天食lunch,同我慶祝生日,
我去左左食日本店食2人餐,柏宇只食左2件炸帶子,同埋飲汽水,就咩都唔食
我就因為早餐食太飽,所以都食得唔多,返到屋企,柏宇不停要姑姑同佢玩積木,
姑姑都話所有精力都俾晒柏宇,佢今晚實好好瞓啦.
另外今晚我跟學校既餐單,整左南瓜粟米粥,我就覺得無咩味道,
但柏宇就食左1.5碗,我好耐無見過佢食甘多野啦.真係好開心呀.
明天要去海洋公園,所以9點鐘,囝囝就瞓左啦.不過我太大意,
俾佢係sofa瞓,但又無野欄住,結果佢係我去沖涼既時候,反身跌左落地,
'砰'得好大聲,我即係出來抱佢,佢一路喊,一路瞓返,真可憐呀.

沒有留言: