2009年4月19日星期日

太嫲生日

4月18日

今日係太嫲生日,我凌晨1點開始整蛋榚,諗左好耐,終於整左個海綿蛋榚,
甘樣可以切呀麻.今次係第2次整,上次唔記得篩粉,焗出來既蛋榚完全好似石頭甘硬
今次跟足食譜做,出來既cake比上次發高一倍,亦好鬆軟,但一定無得同餅店師傅比,
做埋清潔,4點鐘先有得瞓,不過我覺得值得,因為今日係太嫲80歲生日,我好想每年都有機會可以親手整一個cake賀佢生日,雖然賣相唔靚,但心意搭夠.
今日中午除左我地,仲有公公同拉叔公一家去酒樓飲茶.私就一早上左太嫲家放低個cake先
下午返去就請太嫲切cake分俾我地食,好緊張呀,唔知好唔好食呢,
姑姑同太嫲都話好食,好似餅店個d一樣,仲提議我可以自己整完拎去賣,
公公仲問我到底係我自己整既定還是係街買既,可能佢地氹我開心,不過最緊要係太嫲開心就得啦.
而且無論整成點,亞囝一齊會捧埸全部幫我掃清光架.
晚上我同公公都有同太嫲食飯,由於大家都無工作,我地去左茶餐廳食,叫左3個小菜套餐.
個間店d小菜都幾好味.我地7點食完就返家啦.
祝太嫲身體健康,日日都開開心心.
不過有柏宇係度,佢地都真係好開心架
而我仲應承左姑姑等佢生日會整個芝士蛋榚送俾佢架.
甘我就要係8月之前試下整先,再搵人幫我試味啦.

沒有留言: