2009年4月15日星期三

係兒童坐廁尿尿

4月14日

今日俾亞囝試下去坐兒童坐廁,佢坐左一陣就要起身,要我抱,點知一行埋我身邊就痾左少少尿係地下,
甘我即時叫佢企係兒童坐廁旁痾,佢開頭唔痾,忍住,後來斷斷續續左四至五次才企係坐廁痾晒篤尿,
我讚佢well done,佢好開心,係好既開始.不過之後都再試左2次,佢都額忍住唔去,我試過俾佢坐左成半個鐘,
佢都唔痾,話痛痛,真係要遂步慢慢來,唔好甘心急,最緊要唔好成日俾身邊既人影響,
因為你一句,佢一句,真係搞到我人都亂晒架.
我都好想快d介到片,好想佢日日早起身,第時適應到返學,大人都要時間啦,可況甘細個小朋友
佢都唔知點做好,我都要EQ高D,否則點教亞囝喎.

沒有留言: