2009年4月13日星期一

不停除褲除片

4月12日

今日好忙碌呀.
因為亞囝成日趁我做緊野既時候,自己除袗除片呀.
第一次除左叫痾左屎,我咪打算同佢去廁所,點知原來佢係片片痾左屎,自己除左,
甘我即時同佢去沖涼啦,剛開完水,叫佢入去沖,佢就係廁所門口既地氈痾尿,
甘我同佢沖完就去洗地氈啦,順便自己沖埋涼.
我都一路沖一路望下佢架啦,見佢唔到,咪以為佢係房玩電腦.
點知突然叫媽媽痾屎,我即時望出來,見佢又除左褲同片,我即刻著衫出來,
因為怕佢周圍痾,即時同佢著返片片先,再跟手成屋check下佢有無周圍痾,
好在虛驚一場.都係時候要訓練佢去廁所痾同埋介片架啦.
甘我要開始同亞囝一齊作戰啦.加油,俾心機呀,一定ok架.

沒有留言: