2009年4月7日星期二

試用杯飲奶

4月6日

由於d奶樽用晒未洗,今早試下俾亞囝用隻佢鐘意既杯飲奶,
因為日後返學都係用杯飲既.佢用口飲左d,之後又用飲管飲,都ok既
今日佢指住個頭話痛痛,因為昨日既蚊懶腫到好似雞蛋仔甘,另外又自己要除褲,不停按咕咕,
甘我問佢是否咕咕痛,佢指住咕咕叫痛痛,我咪即刻同佢去睇醫生,原來咕咕洗唔乾淨,成日有d尿係度,分泌線發炎,甘我順便睇埋個咀角同個頭皮,醫生見到亞囝個頭甘腫,都話媽咪有無搞錯呀,周圍都腫到一舊舊既,
唉,我都真係唔知點做人亞媽,個囝d皮膚成日都甘樣,醫生話可能亞囝食得重味精,甘我煮野食就唔好玥甘重味啦.今次唔駛食藥,只係要搽3種藥膏.我見亞囝睇醫生都好合作,於是去左買飽飽俾佢,遇到藝人方中信,因為佢好高大,我先望多眼,睇真d先知佢真人係幾型仔架.
結果今日返到屋企都5點啦,甘又過左大半日啦.

沒有留言: