2009年3月19日星期四

第一次整曲奇餅

3月20日凌晨

本想係昨日應承左整曲奇俾亞囝食,不過時間上唔許可,
於是我又要等囝囝瞓左之後才可以整,甘佢就早上瞓醒有得食啦.
今日第一次整,都好一舊雲,因為唔知點樣搓粉團.我用左一套三個既交通工具模去整,
有汽車,船同飛機.講真,真係比整蛋榚用多好多時間架.
因為要吸模之後又要脫模,可能我唔識整啦,又或者d粉團搓得唔好啦.
總之如是者搓左10幾次,脫模唔靚既又整過,終於整左24件曲奇啦.
有23件用交通模整,最後個件我整左一個圓型,上面寫左個'宇'字,
我吸好晒模都2點啦,要快手焗好晒佢,因為我好攰啦.
唔知好唔好食架呢,等我陣間試塊先.
下次有機會再整俾昊昊食先.

沒有留言: