2009年3月23日星期一

第一次去髮型屋剪髮

3月23日

今日終於去左同亞囝剪髮,不過行左好多間都係好年輕既女髮型師,問我亞囝會否喊,
甘我之前係屋企剪開都喊,我諗出去俾人剪都會喊掛.
無人肯幫佢剪,於是我差不多行到近奶奶家附近,終於搵到間係年紀大少少既男髮型師啦
佢開價50元,哇,甘貴既,如果唔係行左甘多間都無人剪,我一定走人呀.
入去後,個師傅都好有耐性氹囝囝,不停讚佢靚仔,甘亞囝都無咩驚,之後師傅開個電剪,俾佢聽下d聲先,
之後剪時,亞囝只係側一側頭,約5分鐘就剪好啦,亞囝無喊過,只是到最後叫我抱抱咋.好叻仔.
有時d錢真係要俾人賺先得架.
另外亞囝現已識表達話我知,腳腳痛痛,要飲野,去公園,真係日日都有新鮮事架.好開心呀.
唔知呢d生活可以維持幾耐呢.

沒有留言: