2010年7月26日星期一

爺爺嫲嫲帶柏宇去街

7月24日

今早同爺爺嫲嫲及叔叔去完飲茶,行到屋企樓下,柏宇跟左爺爺嫲嫲去街,唔駛媽咪陪,甘我當然好啦,一來可以俾佢痴嫲嫲多d,日後我生時,佢都唔會抗拒跟嫲嫲,二來唔駛去邊都要搵我,甘我又可以多d時間做自己野,佢又可以獨立時.幾甘好呀.佢地12點去街,我下午4點先接返囝囝,因為我地約左婆婆及姨媽一家去九龍灣睇恐龍及行mega box.主要目的都係去ikea食hotdog,popcorn,雪榚及飲汽水,柏宇成日都話要食架,不過又真係好抵食既.晚餐去左食上海菜,都好好味,不過貴左少少,嘻嘻,無收入,所以量入為出啦.食完飯就要返家啦,因為柏宇行足一日都好攰啦,要返去早d休息啦.

沒有留言: