2010年7月8日星期四

柏宇3歲5個月(41個月)及好味既金沙骨

7月7及8日

昨日係柏宇3歲5個月啦,好快就到妹妹出世啦.柏宇都好錫個妹,甘我都好安慰.
另外今晚整左金沙骨,第一次整,唔知得唔得,但daddy一早講左佢唔多食呢d,so預佢一件即可.整呢個餸都要焗成個鐘,幾晒電及時間,甘我見仲有5分鐘就焗完,於是去同囝囝沖涼先,點知出來個面燶晒,有幾舊唔未食得添,白費我既心機,於是我又要進行修緝既工作,出來daddy見我唔開心,於是話佢一定會食晒佢,甘佢一食即話好味,我以為佢安慰我,唔信佢,自己試味先,點知真係幾好味喎,唔係賣花讚花香,連柏宇都搶住食就知真係ok架.食剩最後一件,柏宇仲出聲叫我地留返俾佢,結果佢一個人仔食左3舊金沙骨,daddy仲叫我過幾日再整添.

沒有留言: