2009年5月3日星期日

肚"bo"被咬

5月3日

今日返左婆婆度,最近囝囝成日咬損咀唇,又好忟,又成日大叫,
可能熱氣,唔夠瞓,或者出牙.
當我正在同婆婆傾計時,柏宇突然埋黎係我肚"bo"咬左一啖,
我痛到大叫,可能佢牙痕,佢好耐都無咬我啦.我話痛痛,
佢又呵返我,俾佢激c左.
另外今日好扭計呀,成日喊,又發脾氣,結果由姨媽出馬,
由佢發完脾氣先,唔好理佢,唔好抱佢,之後慢慢同佢講道理,
問佢食唔食飯,如果唔食就無得食,佢喊左好耐,結果見唔可以恰到姨媽,
於是乖乖去食飯,仲食得比平時快,因為姨媽會鬧架.佢仲係食晒飯先飲水
唔似係屋企甘,一啖飯一啖水,呢個仔真係要俾人教先得.
不過我都會開始訓練下佢食飯要快d,否則日後返學無得甘架啦.
學校唔會理佢食唔食架.不過最緊要係要佢獨立d,唔好成日甘痴我.
返學就大件事啦.

沒有留言: