2009年5月10日星期日

27個月大

5月7日

今日柏宇27個月大啦,我今日好忙,打算整西餐做晚餐,包括粟米火腿薯蓉,义燒醬雞翼,蕃茄肉醬腸仔長通粉,仲有椰汁馬豆榚做甜品.
足足係厨房忙左5-6個鐘,無辦法,我手腳慢.
不過今日最忙係要幫柏宇抺地,由於daddy唔俾佢拎個'談冠'係廳痾,一定要佢入廁所痾,
甘可能柏宇未習慣,於是成日係廳痾完之後話我知.最大鑊係佢係成屋痾屎.
問佢又唔識話我知係邊度痾左,變左我要地氈式搜索.係房搵到兩pet,係厨房門口有1pet,
但我清晒之後仲聞到有臭味,終於係noddy書柜前搵埋最隻1pet,真係抺地都抺c我,
仲未計佢食野時食到一地都係喎.
所以我都係決定俾返個'談冠'佢係廳痾,等佢習慣左大小便係'談冠'痾後,先慢慢再教佢入廁所,
step by step.今日個椰汁榚失敗左,因為硬得滯,其他就ok,亞囝仲食左4隻雞翼添,好捧場.
抵我成日整d特別既野俾佢食既

沒有留言: