2009年5月10日星期日

母親節

5月10日

今日係柏宇陪我過既第3個母親節.
我地今日返左屯門,同婆婆慶祝,及donna姨媽過生日
今日柏宇有少少進步,雖然都係成日喊,但都有段時間同哥哥及弟弟一齊坐低玩
只係今日唔俾其他人抱,我今日都成日鬧佢,都唔理咩事,佢都只係喊,
我好聲氣問佢氹佢都唔得,係要我大聲喝佢鬧佢就即時收聲,c未,
我唔鐘意甘樣做,唔想佢覺得大聲就係大晒.不過現階段未諗到有咩方法可以治到佢.
佢甘'蛇呱',返學仲c,不過可能真係要俾人教,俾人治先得,眼不見為淨,到時咪交俾老師教囉.
可能佢多左群體生活,會好快適應呢.
另外我今日好開心,因為個個都好鐘意我整既蛋榚,
椰汁紅豆榚都ok好味,連唔多食既婆婆都話ok,肯放入口,見到佢地晚飯後,都可以清晒個cake,
就知有幾得啦.連d小朋友都搶住食呀.唉,我又多左2個小fans啦.
真係超級開心呀.整得辛苦都值既,因為有人欣賞呀.
多謝甘多位賞面.等我得閒又再去研究下其他cake先.
生日蛋榚都可以試下,不過我嫌佢太多cream,好肥呀.但又好靚,真矛盾.

沒有留言: