2009年5月10日星期日

好友有困難

5月9日

今日又係好忙,因為明天要返屯門慶祝母親節及donna姨媽生日,所以今日早d整定椰汁紅豆榚,
仲專登整左個無芝士既蛋榚(但就用整cheese cake既方法整),送俾姨媽生日,
因為唔想嘥左d奶,於是整多個cheese cake俾柏宇食,仲分左一半cake及拎左d椰汁榚俾亞yan佢地食,d椰汁榚好靚架,因為我用左好多花及魚既模去整,出來好cute.味道亦比早2日整既好食,
好滑好軟,而今次個cake都整得好好味,我近d半個月才開始學整芝士蛋榚,半個月已整左6個,
只有1次失手,其他都ok,整一個cake約要1.5小時.不過我今日整2個,第一個用左1個半鐘就出爐啦,
第2個呢就用左1個鐘加20分鐘,快左10分鐘,由於上次諗住一次過整定2個cake既材料而衰左,
所以有少少陰影,今次整好一個,再洗過晒d用具才整第2個,甘就一定無衰啦.
講返亞yan,原來佢老公成2年半無做野,因為有病,佢一個月屋租連鋪租都要成萬幾蚊,
早2日仲因為周轉唔到,無錢買奶粉俾個女食,佢都同我講到眼濕濕.
我無咩可以幫到佢,唯有有時煮lunch時煮多d,拎d俾佢個女食啦.
大人唔食,個小朋友都要食啦. 希望佢先生快d搵到野做,甘亞yan鋪頭生意又好d啦.

沒有留言: