2009年1月4日星期日

又炒大鑊

1月3日

今日裝完晒d新爐,我地去左黃埔jusco
買左部熱風焗爐,報水壺,電動打蛋器,cookie用具套裝...
用左成1800元,最近洗錢好勁.
之後去食飯,亞邦又想打邊爐,我話唔想,因為喉嚨痛,
之後佢話甘佢唔諗,叫我自己諗,我已經覺得唔開心,
點解除左打邊爐,佢無其他野想食姐,
成日食好燥架,個仔又唔多鐘意食
佢成日都要人就佢,好討厭.
甘我提議去椰林閣,佢話唔好,甘我咪話叫佢幫手諗,
因為我都心情唔好,語氣係唔好架啦
佢即時話我發脾氣,係街同我嘈,之後走左去,無理我地2母子
甘我都照跟佢行,佢越行越快,我忍唔住打俾佢問佢想點,
我地打算自己坐的士返家,原來佢在我10幾步身位,
佢即時過來同我大吵大鬧,又推我,又搶個囝,又攔住唔俾我走
亞囝嚇到喊,我覺得一個男人做到甘樣好無品,我回佢一句問佢想點,
我話我個囝要食飯,佢聽完大鬧我:咩我甘仆街,之後同我講數要抱個囝,
我話個囝係我生既,你憑咩抱走佢.嘈左一輪之後佢話要抱個囝先肯返屋企.
結果我要佢應承唔傷害個囝我才被佢抱.
佢抱左囝後一支箭走左去,我問佢才講去坐車回家,
係巴士上我忍唔住喊,因為真係好唔開心,個囝都唔跟佢
佢就用糖去忍佢,講真,可以捱得幾耐呀.
之後全程佢抱個囝,去買埋飯俾佢食
平時又唔見佢甘做,抱2抱就俾我
有事先攬實個囝,好無謂.
晚餐我都無食,只是負責餵個囝.
佢就一貫作風飲酒.我都唔想話啦.
有病仲飲,唔想理佢啦.
講真,如果唔係為個囝,我真係走左啦.
無咩必要甘唔開心一齊生活,
如果覺得我地阻住佢,我可以同佢離婚,我帶個囝走,
還佢自由.反正佢一個月都俾唔到幾多我地.
佢d開支甘大.唔知點養起頭家呢.
咪又係cut晒奶奶黎俾我,變左我做左衰人甘樣.
唔講唔知,原來佢話佢忍左我好耐,
我成日發佢脾氣,佢咪又係甘吞左佢.真係委屈佢啦.

沒有留言: