2009年1月4日星期日

冷戰

1月4日

今日6點幾亞囝喊醒要食奶,
個c6出左廳瞓.當然又無理個囝啦.
囝囝食完奶後瞓到成11點先起身.
我當時己洗緊奶樽,因為用晒啦.
我唔做邊個做呀.
之後有人約c6去街
佢只話帶埋亞囝去,一直都無同我講去邊
我亦唔問,專心做我既家務.
直到成1點鐘先叫我去換衫,話大佬約我地食lunch,之後去公園玩
講真,係大家未傾過既情況下,我都唔會好面口啦
我真係想唔去架,佢有本事咪自己帶個囝去囉
不過我唔想剝削個囝玩既機會,先一齊去咋
我同自己講,去得就唔可以黑面,否則會玩得唔開心
點知中途大佬鬧大嫂唔小心睇住個囝,又要做又要俾人鬧
我唔得甘樣囉.但大嫂話佢慣架啦.佢好快就會無事
好唔明,甘樣可以忍到老咩.我唔得囉
之後都一直無野.同囝囝去公園玩得好開心.
不過佢就跌左撞左幾次,兩邊額頭都腫左瘀左.
晚餐係屋企打邊爐,因為2個小朋友全日無瞓覺,怕扭計,係屋企食會好d
飯後同c6平心靜氣傾
我將我既不滿講出來,如果大家仍想一齊,想佢日後有咩野事即時講出來
唔好成日發脾氣,仲就唔好成日自己走左去,掉低我地2個.
我仲將我既感受講出來,我覺得自己似個工人,次次出街都係佢食先,我食後.
仍聽完覺得好好笑,覺得我小事化大,小器,佢都唔想返來呢頭家.
唔想煩.話我連佢唯一既嗜好都剝削,好管佢飲酒.
甘我話我以前好鐘意打機,生左之後都無得玩.佢話唔係佢唔俾我玩,係我無時間玩姐
甘你成日去應酬,無人湊囝,我邊有時間玩啦.講到無私人空間,我仲無過佢啦
不過我係心甘情願俾晒個囝既.做得亞媽就係甘啦.
我自己都係成日半夜起身做野.因為亞囝真係好痴我.
甘我咪話如果公平起計.不如日後d日子平分,大家輪流湊仔
佢話好.之後又話我好似講數甘樣.
假民主,即使你俾我出街,我都未必去啦
我唔放心你湊個囝.你連片都未識換,個囝2歲啦.我叫佢學識換片先啦
佢叫我唔駛理,佢搞掂,佢最叻咪叫奶奶幫手囉.唔通你亞媽幫你一世咩
講來講去都無共識,最後我話甘日後有關佢既野我都唔理.
費事話俾壓力佢啦.總之我有飯就食,有屎就痾.其他咩都唔理啦
佢話你我講架,甘最好啦,就甘決定.
我諗如果唔係有個囝,我地分開左啦.大家一齊生活甘唔開心
做咩仲勉強姐. 唔知我地可以維持得幾耐呢?

沒有留言: