2009年1月20日星期二

蒜蓉雞翼

1月18日

今日本來去婆婆家團年,
但因為亞囝昨日發燒,所以取消唔去啦
今日留係屋企焗左蒜蓉雞翼,
調好味後放入焗爐20分鐘就食得
又唔駛睇火,好方便,又健康d
因為無咩落油麻.最重要係好好味呢
唉,有時我發覺自己都幾有煮食食既天份.
嘻嘻,自己讚自己.
今日亞囝傍晚時份都返燒,去到成101度
藥又餵幾多吐幾多.甘樣係退唔到燒
結果daddy將d退燒水溝落維他奶,
我試飲過都好大陣橙味.點知個囝又飲左大半杯喎
我估佢都有飲左2/3既藥水,即時退左燒啦.
次次食藥都要同佢鬥智鬥力.佢而家一聽到食藥或者見我拎住d藥
佢就話唔好,同埋自己入房關門.你話叻成甘,好難搞.
我知佢好叻仔,開始有自己思想,所以睇下點教佢啦,
好壞一線之差,佢要好好培養先得
我自己都要收歛下d脾氣,唔好成日大聲鬧佢,
儘量同佢講道理,因為佢會有樣學樣架.
我唔想佢甘大脾氣呀.所以要練好自己d脾氣同EQ呀.
說易行難.加油呀,我一定得既.

沒有留言: