2010年9月13日星期一

好乖

9月12日

晴晴今早1:30am喊要食奶,依家暫時可以全人奶餵佢.遲d唔得就補奶粉啦.佢食完就一覺瞓到7點.要我叫醒佢食奶,可能我成8個鐘無泵奶,個胸好硬,亞女食得唔多,於是即泵出來叫daddy餵.晴晴好似好鐘意daddy抱佢.一抱就唔喊.又成日對住daddy笑.氹到daddy好開心.另外今日下午己好攰,陪左對仔女一齊午睡,瞓醒個人成身都痛,原來發燒.100.8度,唔算高.即時打去qe問姑娘仲可唔可以餵奶,我怕有菌傳俾晴晴,姑娘話如果無傷風感冒就無問題.我估係我半夜谷奶無泵,所以先發燒.晚餐後咩都交俾daddy做,我即去瞓,就好d啦.希望快d好返啦.
柏宇今日都去睇醫生,隻左手好多一粒粒,原來係濕疹.真係要勤洗手先得.柏宇好錫亞妹,成日幫手餵奶,拎片,又幫手掃風,有咩食都問亞妹食唔食.真係大個囝啦.

今日奶量:490ml

沒有留言: