2010年9月2日星期四

2母子都病

8月25日

昨晚開始我同柏宇都唔多妥,有肚痛,到今早凌晨,我去廁所前,同柏宇換片,之後佢就嘔啦,佢嘔完瞓返,但我就瞓唔著,於是到6點幾我就起身嘔啦,嘔左3次先瞓到,後來食完早餐,叫左嫲嫲睇住柏宇,我去瞓一陣,到中午整左通粉俾仔食,可能我地迫佢飲左成杯涼茶,於是佢連粉都嘔埋出來,當然帶佢去睇醫生,醫生話佢係腸胃炎,食2日白粥就ok架啦,麵包都唔好食,甘都安心d,甘即係我都係一樣啦.不過我唔想晒錢睇醫生.希望2個都快d好返啦.
原來病唔可怕,最慘係2母子一齊病,你唔可以發佢脾氣,但佢就會發你脾氣,你唔舒服仲要煮埋俾佢食先得.自己真係頂唔順架.

沒有留言: