2010年9月17日星期五

第一次返健康院

9月17日

今日本來係預產期,點知亞女一早就出左世.今日約左返健康院,出左院成個星期啦,要返去磅重.好在個女都好乖,昨晚2餐飲完奶就無再嘈啦.乖乖甘瞓,甘我都有得瞓.否則真係會暈.健康院話第一次返去要stay3個鐘.唔係呀,甘耐.仲要9點返去.今早超趕,因為要即時泵奶帶去,又要搞左柏宇返學先.再餵埋亞妹先可以出門,今日磅有2.57kg(5.6磅),姑娘話重得好好,不過就話一日食5-6餐太少,要俾8餐佢食,唔好理佢食幾多,佢想食就俾,因為人奶好易消化,好易餓.聽完我既情況後,叫我唔好晒時間埋身餵,因為我唔係一出世就埋身餵,成第5日先有埋身,個女用奶樽食奶,已經有乳頭混淆.你俾佢都未必食.所以建議我泵俾佢食,大家都好,不過最少一日要泵8次.否則好易無奶,又叫我唔好太大壓力,唔夠奶就補奶粉.總之有幾多人奶就俾幾多.儘力而為.俾人奶bb食都係想佢重同健康姐,另外見醫生話佢有黃,不過唔係好嚴重,約左1星期後返去再磅重及check黃.總之大家加油啦.
婆婆最近都唔可以出來探我啦,因為昊昊出水痘,佢要去照顧佢.甘今日就叫左姑姑煲粥我食,姑姑仲整左葱菜俾我配粥食,好好味,原來姑姑煮野食都有一手架.佢仲應承下次炒米粉俾我食添.

今日奶量:670ml

沒有留言: