2008年5月4日星期日

V嘩BBQ

5月3日

今日成日係屋企,同亞囝一齊瞓到天昏地暗
爸爸去左溫書,約我地7:00去JUSCO等,因為佢要買辭典機呀
囝囝無咩耐性等爸爸,佢帶我去左百佳超級廣場行,
亞囝真係好LIKE行超市. 門口擺左D健康NUT COUNTER
嫲嫲好愛吃架.賣野既姨姨俾左3粒提子乾,3粒紅梅乾,我試過後都俾BB食,
佢好LIKE呀.俾佢食晒,我都買左紅梅乾,提子乾,南瓜籽,松子共80元俾嫲嫲食,
甘BB都可以食頭2種麻,臨走前姨姨仲請左10幾粒紅梅俾BB食(用個袋仔俾佢自己拎)
晚餐我地去左以前扖王之王個度食,佢依家開左一家新店"V嘩BBQ"
我地最LIKE BBQ,佢係你ORDER,即燒俾你,所以好新鮮
佢D份量細細地,可以叫多幾款
我地點左烤大蝦,辣油煮花螺,什錦炒烏冬,燒茄子,焗蛋,V嘩什錦串燒,焗菜,燒司華力腸,燒珍肝,燒雞腎,燒雞軟骨,焗奶油甘薯&啤酒, 埋單$321, 都幾貴.
佢仲專登推介我地ORDER甘薯,因為BB可以食,果真無介紹錯,好正.
其次V嘩什錦串燒都好好味,佢唔知係咪用左和牛,入口好鬆軟.
本來我地想食A級蠔,賣晒改食B級,都賣晒.下次一定會再食
因為我好愛BBQ,又唔駛整到甘DIRTY.

沒有留言: