2008年5月13日星期二

唔多開心既母親節

5月11日

今日係生完亞囝後既第二個母親節
不過今日唔多開心,因為佢c6嘈交,其實好少事,只不過日積月累,所以一發不可收拾.
今晚上左奶奶家食飯,大嫂一家都有到,我成晚黑口黑面,唔想講野,講又有咩用,
唔想勞氣,亦唔想係個仔面前嘈交,不過我既EQ就真係麻麻,因為今日我成日打個仔,
唔多唔少都係因為同C6嘈交唔開心所致,不過亞仔又曳,成日用手玩JJ,跟住就捽眼,
我打佢手掌除左心情唔好外,亦都因為緊張佢,之後沖完涼又唔俾我包片,周圍走,又俾我好大力打PATPAT, 佢先家左2秒黎喊,你話激死未,不過我事後檢討,其實唔應該打佢,佢咩都唔識,佢唔岩咪同佢講道理囉,所以我都要訓練好EQ先.以免傷害個仔.

沒有留言: