2008年2月26日星期二

囝囝要做小手術






好心痛呀!



囝囝早前12月26日因為右眼上面有粒眼瘡穿左,去左睇吳天柱醫生,



醫生話要即時用剪刀剪穿再放膿,成個過程無麻醉,仲由我負責捉實囝囝,佢都喊左超過半個鐘.



做完無幾耐,同一隻眼下面開始腫,之前醫生講過話會有此情況.



甘我地唔理佢,點知越來越腫,2月9日之後發現有膿頭,有少少綠色液體流出,



我話不如去睇醫生,一個人話去睇專科,另一個話去睇多次吳天柱,又另一個話生眼挑針,飲多d涼茶會好,結果一拖再拖,到個囝隻眼流左幾次膿,又有血水流出來,一時腫一時又消腫,先至話不如去睇專科.好啦.甘終於預約左2月25日下午3點去睇嘉賓大廈既歐陽兆民醫生,佢一摸就話囝囝有好多粒眼瘡,要開兩刀,一刀入面,一刀出面,幫佢放清d膿,因為食藥都唔會清,眼瘡係無預防無斷尾,2歲以下係會成日都生,因為脂肪線塞左,只有勤d用熟暖水清潔,緩和一下,等佢唔好塞,我今次負責按住囝囝對腳,一個姑娘按頭,另一個按上身,醫生好快手打左支麻醉針,好多血噴出來,跟住即快手反起隻眼清入面粒瘡,後到出面,幾分鐘做完,醫生話如果我怕就唔好望,但我全程都望實,因為我覺得好心痛,如果可以寧願割我好過割囝囝,不過今次只喊了幾聲,做完就瞓左啦,pro即係pro,埋單$1200,唔駛食藥,唔駛覆診,只需要搽藥水及藥膏,lee個醫生好細心及有耐性,佢知我擔心都會體諒同安慰.



不過我好後悔,點解當佢有第一粒眼瘡時我唔去睇專科,如果一開始就睇專科,囝囝可能唔駛受甘多苦,所以日後如果有咩病,我都會同佢睇專科,始終專業麻.好過睇甘多次,浪費時間又要亞囝辛苦,唯有俾心機打工,儲多d錢以備不時之需

沒有留言: