2008年2月16日星期六

第一次去Disneyland

2月9日(年衫三)

今日第一次去disneyland,今日得9度,好在無落雨.不過都好涷

我一日6點20分起身翻熱粥及栗米水,準備帶入去樂園.

好耐無試過甘早起身啦,前一晚因為要煲栗米水,凌晨2點幾先瞓.

真係好攰. 不過我地都好期待今日既來臨,我地一家三口7:50就出門,

亞囝就好眼瞓,我地坐小巴出旺角再轉地鐵,再坐廸士尼地鐵,到樂園都係8:50,

於是在附近影相,我地都係第一次坐廸士尼地鐵,裡面d擺設好靚,當然囝囝都好開心

婆婆,家姐一家就差唔多10點先到.我地己經排隊影左高飛同米奇,不過影米奇時亞囝已經瞓左啦.

今日全日都好多人,只係玩到巴斯光年,亞囝拎住支鎗好開心,另外又睇左獅子王同米奇表演

中午去美心食飯,都幾好味,下午茶去食泰式粉麵,超貴及難食.晚餐因係book唔到位,去食炸雞,都ok.

最尾個煙花好靚.睇完8:30就走啦.

今日全日支出連門票都唔駛$1500,都ok好玩啦.

不過太多人未可以走遍成個樂園.bb亦仲細,好多野無得玩,不過佢睇煙花睇到定型,好開心.

我地今日都影左成500幾張相,我仲同爸爸講話不如明年bb生日又同佢黎玩,不過會住酒店,否則都係玩唔晒所有野,如果能夠閒日去更加好,起碼唔會甘多人.

我地今日只係買左一盒糖,因為亞b拎住唔放,所以先買,盛惠45元,佢鍾意就買啦.

唉!越來越寵囝囝啦.

沒有留言: