2010年3月22日星期一

狠狠地打

3月19日

今日放學柏宇話要上嫲嫲度,我剛去完買麵同生果,仲要拎被,真係唔多想去,不過見佢要求,就下佢啦
上到去原來爺爺都係度,柏宇玩玩下掉晒d玩具,甘我就話掉左就唔要架啦.之後收埋佢既.佢就大發脾氣,仲用腳踢我,我嬲得滯就打佢大脾,點知爺爺又肉赤,叫我唔好打,個衰仔平時都唔會甘過份,可能見有人幫佢,佢不停踢我,甘我忍唔住再打佢大脾,仲趕左佢出街,佢一出門口就即要走返入來,甘佢唔走就我走啦,再對住佢桟我動胎氣.佢見我出左去,佢就隔住鐵閘狂喊,話要媽咪,我都唔理佢,其實呢件事如果發生係自己屋企,佢俾我鬧幾句,之後唔理佢,就會無事,係因為有其他人係度,佢先至會甘癲,我亦先至忍唔住把火,因為我好憎教仔時有人爭佢,甘樣係會寵壞佢,我要佢知咩係啱同錯,唔係次次打完人講sorry就當無事.不過老人家一見個孫喊就會唔捨得.真係有d頭痛.後來嫲嫲叫佢出來道歉,佢仲因為掛住喊賴濕晒條褲添.真係無佢收,你估打佢我唔肉痛架.不過有時錫要係心錫,錯就真係要紏正佢架.

沒有留言: