2010年3月14日星期日

好耐無玩既攤位遊戲

3月13日

今日daddy去溫書,我就帶柏宇返婆婆度,甘啱佢樓下有攤位遊戲玩,我地以前細個成日玩架.但柏宇好似未玩過,
於是我同婆婆就帶佢地3個小朋友去玩,嘩...排好長龍,我地排左1個鐘先玩到2個遊戲,不過都係我玩既多,因為小朋友都係志在份禮物既姐.今次既主辦單位都好大方下,份份禮物都好大份,我地玩左2個攤位,已經攞左7份禮物,其中5份都係好大份既.3個小朋友都唔願再排啦,因為要趕返去拆禮物玩呀.今次真係辛苦晒我同婆婆呀.又要抱住佢地,又要拎甘多份大大份禮物.你地3隻小鬼如果日後唔好好錫婆婆/嫲嫲,就真係要打pat pat呀.
我自己都係第一次同柏宇去玩攤位遊戲,我湊一個都甘辛苦,真係難為婆婆以前湊住我地甘多個去玩呀.
係度要講句:婆婆,你好偉大呀.總之日後我有好日子過,一定唔會少左婆婆個份既.
唔知婆婆睇完會唁會覺得好肉麻呢...*~*

沒有留言: