2008年12月26日星期五

公司聖誕party

12月24日

今日下午公司係對面酒樓搞CHRISTMAS PARTY
我做到成1點先同碧姐及老細一齊去酒樓
公司D人無留位俾我,叫我坐老細個圍
我心諗仲好啦,同碧姐一齊坐,食得仲開心
突然老細問我,佢地唔同你玩呢,我話馬生,咩你甘心水清既
個秘書見到我地對話,於是即時同我講話佢地個枱有位,
叫我埋去坐.我唔知有無估錯, 佢地唔想我同老細亂講野,
亦唔想俾老細知佢地唔妥我,所以即時補鑊
我無所謂,佢地弧立我一個人,想我食得唔開心,
我偏要食得好開心,仲要令佢地食得唔開心添
到抽獎時間,我抽到2獎(NO.係5號),碧姐抽到頭獎(NO.係10號), D女同事全部黑面,
我仲即時拍大手掌,激C佢地,之後仲同碧姐一齊去飲左杯奶茶,
傾左成2個鐘頭計先返家.今日真係好開心呀.

沒有留言: