2008年12月4日星期四

又無故大喊啦

12月4日

今早7點,亞囝又大喊
唔知發生咩事,點氹都喊,仲要喊到嘔左d痰出來.
我好驚佢有事.佢大約一個月會有一次甘既情況
通常我都無辦法,只能坐係度睇住佢喊夠收聲才抱佢
今日亞囝就不停扯件衫,甘我就估佢熱,幫佢除,又喊
著返都喊,甘又估佢係咪件衫有野吉到佢
最後除左一邊袖,赤膊,再加埋爸爸大聲問佢想點,
佢定左一定,我即時抱住佢,佢就收晒聲唔喊,挨左係我膊頭嘔左d痰出來
不停抖大氣.不過一陣又大喊過,真係咩都幫唔到佢
結果出左廳,剛做thomas,佢聽住歌就收左聲啦.
但又唔俾我坐底,結果等左一陣,我坐底抱住佢食奶
之後抱佢上床再瞓,由7:50am瞓到7:20am,都瞓返個半鐘
之後因為要趕返工,抱佢上bb車瞓,佢可以好攰,都曚曚曨曨甘樣瞓,
最後出左街,架車郁佢再醒晒.
唉,總之希望佢唔好成日甘啦
因為佢未識表達佢既意思,只識喊,我地真係好無助架
最後結論係估佢一係肚痛,一係牙肉痛.係一個謎.

沒有留言: