2008年11月24日星期一

第8堂pg

11月23日

今日上第8堂pg
都係上miss既堂,今日柏宇好早起身,又無瞓覺,返到pg都係不停甘走來走去
真係好攰.miss都無佢乎.佢真係唔會坐定聽故事,
只愛聽歌跳舞.好活躍.仲有就係成日拎我袋要食糖.
柏宇昨日已學識唔駛人扶住自己上樓梯,同埋識拎開我張被唔俾我瞓.
又識扶我起身.個囝識聽好多野,亦明白好多野.問題係佢願唔願意做
我地放左學去左味千食拉麵.再去反斗城,囝囝今日無瞓過覺,
我返家後仲要煮飯,daddy就陪仔仔玩,
結果8點幾食完飯後佢地2父子就瞓左啦
可憐我又無胃口食飯,仲要收拾碗筷,清理完畢,洗澡後都好夜啦.
不過為左慳d,同埋想個囝有住家飯食,辛苦d都要啦

沒有留言: