2008年11月9日星期日

第6堂pg

11月9日

今日上第6堂啦
今日又係亞sir上堂,佢今日染左一頭紅髮,
如果唔係佢叫柏宇,我都認唔到佢,亞囝更俾佢嚇親呢
今日唔見晒d相熟既小朋友,原來今日2個room都係上a1班
今日仲見到津津,仲係隔離課室.我地放學才見到
2個老師比較,我都是鐘意亞sir多d,因為佢會takecare小朋友
個miss唔會理既,自顧自唱歌,仲要d歌我地係唔識唱,因為佢唔係唱noddy既歌
又提早落堂.好唔pro.下次開始都係request要上亞sir堂好d.
之後我地去左樓上一間cafe食野,講真,野食麻麻地,不過佢地近窗口位有d垂珠亞囝就好鐘意搞,
左右撥笑到卡卡聲,食完lunch先入去大佬度去寶康公園玩,真係又大又多野玩
晚上就買野打邊爐,囝囝今晚食好少.不過就痾左好大堆便便,大伯同爸爸都要避開
今晚因為太凍,所以好少有甘伕坐的士返家,免冷親睇醫生.
希望換左新奶咀後亞囝可以瞓得好d啦,甘我都有覺好瞓麻

沒有留言: