2008年10月14日星期二

第2堂pg

10月12日

今日返第2堂pg,不過今日可能早起身又無瞓覺
佢成堂都好扭計,嘈住其他同學,我細聲同佢講野佢唔聽,
要我好似傻婆甘大鬧佢才靜一陣,唉.我唔想甘樣,因為佢會有樣學樣
之後成日都係咪,我同亞邦協議,我地要control eq,唔好打佢鬧佢,要慢慢教佢
細聲d,佢仲細,有得教的.晚餐去蘇記食,唔知亞囝係咪唔鐘意個度
又係嘈得好緊要,要我同亞邦輪流食,另一個就抱佢出去行
之後隔離枱有隻狗仔,亞仔唔怕,要走過去搞佢,又摸又錫,我就好驚啦,
點知隻狗會否咬佢架.好彩佢都係玩左一陣,之後我地快手食完走啦.
總括今晚餐飯食得好辛苦啦.

沒有留言: