2008年9月14日星期日

同太嫲慶祝中秋節

9月13日

明天才是中秋節
我地一家,家姐一家,細佬一家,及媽一齊同姑姐及亞嫲出去食飯慶祝過節
講真,見得一次得一次,我地去左樓下商場食飯,叫左一圍,d野都幾好食同埋大碟
埋單都係2388元,ok啦
今日最乖係柏宇囝囝,可能佢瞓左一個鐘,所以食飯時無咩扭計
佢仲好犀利添,由頭帶到落尾.
等我數下有咩餸食啦
首先有燒味併盤,龍蝦伊麵,西芹炒蚌及雞柳,蒸魚,燒雞,紅燒雞絲翅,椰香雞卷,瑤柱蛋白少飯,干燒伊麵,紅豆沙同西瓜.亞囝除左椰香雞卷同干燒伊麵無食外,全部都有食,仲要飲左1.5杯紅羅白粟米水
呢個人仔好大食呀.唔好睇少佢呀.我臨瞓前都唔敢俾奶佢食.驚佢唔知飽.
總之今日太嫲好開心啦,因為好少何甘多孫佢bb一齊食飯架
我好希望日後可以多d時間陪太嫲,我地仲約左下次去食buffut
因為太嫲未去過,人一世物一世,咩都試下麻,
雖然佢今年80歲,但仲好健康,行得,食得,都好好中氣.
祝大家中秋節快樂,日日都開開心心啦.

沒有留言: