2008年6月7日星期六

生日快樂


6月5日


今日係我生日,早幾日媽咪及家姐已俾左利是我

今日心情幾好,原本老公話今晚同我外出食飯,不過我拒絕左

因為甘樣奶奶會知係我生日,我唔想佢又包利是俾我.

點知今早上到去,佢已經俾封利是我啦

我心諗佢無可能估到今日係正日,不過點都好啦,一返心意.

我今日都預左公司無人會記得我生日,不過我無唔開心,

因為生左亞囝之後,萬事都以佢為先,我唔會介意無人同我慶祝

放工返到奶奶家,原來老公買左個生日蛋糕俾我,我地食完飯再食蛋糕,好飽

佢仲送左隻4G既迷你手指俾我,銀色好靚架

事源係因為之前我話想買FLOPPY去back up文件,佢話依家仲邊有人用架,

於是靜靜地買左隻手指俾我,我無諗過佢會送生日禮物俾我,

佢上年都係送左碗豆花俾我咋.Anyway, 多謝晒呀甘多位.

沒有留言: