2008年4月30日星期三

太嫲八十歲生日

4月26日(星期日)

太嫲係舊曆三月廿十三日生日
我地提前2日同佢慶祝, 今日出席有太嫲,姑姐,婆婆,姨媽,昊昊表哥,舅父,舅母,表弟,細舅父同我地一家,因為早前太嫲骨質疏鬆,有一截尾龍骨碎左,不能行太遠,於是我地去左樓下酒樓食飯.
我地好少甘齊人架,我知道太嫲好開心,因為四代同堂麻,除左過年,我地真係好少去探佢架.
始終有小朋友,係會忙D架,不過太嫲都好明白體諒.昊昊氹得太嫲最開心,咀巴好甜,柏宇囝囝就最曳曳,抓損表哥塊面,又一手拎左表弟個奶咀唔俾佢食,十足小霸王,真係要好好教啦.
我好希望太嫲長命百歲,身體健康,等我地可以考順佢,享下福呀

沒有留言: