2008年4月5日星期六

赤柱之遊

4月5日 (晴天)

今日我地三個女人好叻呀.

因為我地全女班+2個bb去赤柱.

雖然論盡d,不過好順利到達.

我地入到去已經1:30pm

先去美利樓二樓左邊的餐廳食lunch

點左一個兒童餐(有庶蝦意粉,橙汁,雪榚,仲有玩具送)

另外我地點左什菌雞卷,牛柳,爐魚天使麵一齊食

當然係食唔飽啦,太貴啦.埋單要320元

我地選擇晚點去大街d鋪食tea

今日最大收獲係買左4件tee俾囝囝,幾特別架

我仲買左其中一個款添,可以做親子裝.姨媽同表哥都係同我地買埋一樣款

下次出街一齊著,一定好cute姐

晚餐去左上食,真係麻麻,無上次潮樓甘好食,下次奶奶生日都係去潮樓好啦.

之後爸爸去左買鏡頭,又駛左4200大元,唉.........唔識講啦

bb今日都好攰,返到家都好快瞓左啦.

1 則留言:

匿名 說...

頂你老公唔順啦, 使錢咁叻.....