2010年10月14日星期四

又係全日唔瞓,亞媽頭暈中

10月14日

今早晴晴8點幾醒左,到夜晚成12點先瞓,全日不停喊,抱住就瞓,又成日想食,今日食左好多餐架啦.埋身都餵左5次啦.又唔係食唔飽.因為我等佢食完再補2安人奶俾佢都只係食得1安.其實佢就好眼瞓,因為佢瞓唔到咪成日喊囉,好多時抱住都係合埋眼喊,一路抱住一路拍佢,甘就可以瞓到,但一放落床就會醒,仲要係好似俾野嚇親甘不停手腳狂抓.俾d手巾佢拎住都唔得,一定要抱埋身.結果全日我除左食野外,就係抱住佢餵奶同抱住暗佢瞓.咩都唔駛做.但我又無得瞓,個頭己經好痛好暈架啦.daddy仲要開夜,好在嫲嫲幫我湊住哥哥.否則我仲c快d,另外今日打去健康院問左,原來晴晴痾d綠色屎係因為內有鐵質.係正常既,甘我都放心啦.

p/s:今晚漏夜整左個米袋俾晴晴,希望有用啦

今日奶量: 640ml

沒有留言: