2010年1月26日星期二

宮外孕???

1月25日

今日帶左個囝返學,就去左qe睇急症,由早上10點到達,等到11點幾先入到去,仲要等婦科醫生,因為實在太多急症啦,結果1點先check完,首先第一個女醫生話做陰道檢查睇唔到個胎,於是叫左個高級既醫生再做多次,都係check唔到,於是要我即時入院,去婦產科再做,問佢先講話可能係宮外孕,再問佢就話,如果係要即時開刀做手術,個刻覺得好無助,唔知點算,結果我好快決定左即入院,都唔敢同屋企人講,怕佢地擔心,上到房又做多次陰道檢查,之後就一路吊住鹽水,一路推左我去病床,都唔知要等到幾時先可以做超聲波,終於4點等到啦,今次有2個醫生,我已講明上來已做左陰道檢查,點知佢話都要做多一次,做做下又係話睇得唔清楚,要搵個高級既黎睇,好在個醫生剛好係門口,否則又要再做多次,因為都幾痛架,結果係話因為得6週,個胎囊得4mm,好細,但就確定係子宮裡面,唔係宮外孕.不過搵唔到原因點解會流血.佢問我留唔留一晚觀察,我就唔留啦,我想返去陪柏宇,4:30做晒所有檢查,6點先通知我走得,成日都未食過野,好在5:30有晚餐,醫生嬸嬸都俾左份我,今晚有白烚菜心,洋葱豬柳,我差不多食晒,醫生建議多瞓床,無藥俾我食,只係要2星期後再入院check下個胎仲係咪到,其間如果大量出血或有組織流出,即返去睇急症,唉,一齊隨緣啦.如果個bb唔想跟我地既,甘佢要走,我都留佢唔到架,所以我同daddy講左,如果呢胎保唔住,我唔會再生,只會日後照顧好柏宇就得啦.反正我己有一個小朋友,唔好強求.

沒有留言: