2008年7月28日星期一

爸爸生日

7月26日

今日係爸爸生日,早2日已切左生日蛋榚,今日我同囝囝一早入屯門
約5:15pm才由婆婆家出發去黃金海岸沙灘玩,爸爸一早買定d沙灘玩具俾bb,
去到剛好無咩太陽,已是黃昏了.亞囝可能眼瞓,吽吽地,不過佢自己玩沙都玩得好開心,
今次係第一次同佢去沙灘玩,佢都好鐘意,反而昊昊好驚dirty, 最後要婆婆氹佢才玩
可惜時間有限,我地6點就要沖身準備去酒店食自助餐,囝囝都玩到唔肯走呀.
唔緊要,媽咪應承囝囝一有時間就去玩過.
去到酒店,嘩.....好多野食呀,我地坐2樓,都有少少野食,
1樓最多,但我第一時間出左去花園攞bbq食物,我手拎2隻碟,未行完個花園,已裝滿晒啦
唯有返上去放低先,才落黎進攻,爸爸話d燒西冷好正.家姐又話燒羊架好味,
囝囝都食左好多野,薯仔餅,豆腐,腸仔,雞肉,魚,炒飯,蛋榚...西瓜都食左2片,又食左少少提子,哈密瓜,火龍果等等.昊昊就對d蛋榚,雪榚,朱古力好有興趣.媽咪佢有恒生咭,有7折,埋單都無每人$280,好抵.媽咪同老公每人叫左杯生啤,成$55杯,都好貴,不過埋單時發現佢唔記得收,嘻嘻.仲抵呀.
可能囝囝成9個鐘無瞓,已好攰,仲食飽後,我一抱上手就瞓左啦.
正一傻豬仔,不過只瞓左一個鐘,我地成10點先走,上車後因為有小朋友嘈,所以囝囝瞓唔到
差不多都土瓜灣才瞓著,唉,返到屋企叫醒佢沖涼就喊到拆天,甘先見到佢原來上面出左2隻大牙,唔怪得之前甘扭計啦.佢奶都唔食就要瞓啦.總括今日大家都好開心呀.

沒有留言: